GRATIS verzending!

Garantie&Klachten


Garantie

Ik geef om mij klanten en doe 100% mij best om producten in topconditie te leveren aan jou! Toch komt het weleens voor dat een bestelling later aankomt, een pakketje beschadigd is of de kwaliteit lager is dan verwacht. Ik betreur dit altijd! En zal een volledige vergoeding bieden of een nieuwe variant sturen.

Wettelijk verplicht moet je het binnen 2 maanden melden, maar ik doe daar niet zo moeilijk mee als de fout bij mij ligt zal ik ongeacht wanneer het product niet naar behoren is een volledige vergoeding bieden! Neem contact met me op als er problemen zijn en ik ben er 100% zeker van dat we er samen uitkomen!

Ook als je klachten of tips hebt voor mij kun je altijd contact met me opnemen, hier ben ik al te blij mee, en vaak geef ik speciale prijskorting voor de moeite die je neemt voor me!

Klachten

Heb je klachten of problemen met mijn webshop en reageer ik niet of wordt je niet goed behandelt door mij? En leidt de service die ik biedt niet tot een oplossing, dan moet je een melding maken bij ODR-platform van de Europese Commissie.. En zij zorgen ervoor dat het probleem wordt aangepakt! Ik moet me werk goed doen voor mij klanten en als dat niet naar behoren is kunt je bij ODR-platform terecht! Alleen ben ik er zeker van dat wanneer je contact opneemt met mij, we altijd tot een oplossing kunnen komen!