GRATIS VERZENDING

Garantie en Klachten

Garantie

Ik geef om mijn klanten en doe mijn uiterste best om producten in top-conditie te leveren aan jou! Toch komt het weleens voor dat een bestelling later aankomt, een pakketje beschadigd is of de kwaliteit lager is dan verwacht. Ik betreur dit altijd! Ik zal daarom altijd een volledige vergoeding aanbieden of een nieuwe variant opsturen. 

Wettelijk verplicht moet het binnen 2 maanden gemeld worden. Echter ben ik bereid om een volledige vergoeding te bieden voor producten die niet naar behoren zijn, ongeacht de besteldatum. Neem contact met me op als er problemen zijn en ik ben er 100% zeker van dat we er samen uitkomen!

Ook als je klachten of tips hebt voor mij kun je altijd contact met me opnemen, hier ben ik al te blij mee en vaak geef ik speciale prijskorting voor de moeite die je neemt voor me!

Klachten

Heb je klachten of problemen met mijn webshop of ben je niet goed behandeld? Als mijn service niet tot een oplossing komt, kun je een melding maken bij ODR-platform van de Europese Commissie. Zij zorgen ervoor dat het probleem wordt aangepakt. Echter streef ik altijd naar een zo goed mogelijke klanten service en vertrouw erop dat wij samen altijd tot een oplossing kunnen komen.